راهنمای نصب درگاه در سیستم سپهر

راه اندازی درگاه در سیستم سپهر شامل دو مرحله اصلی می باشد:

1. ارسال درخواست به بانک مورد نظر و پیگیری و دریافت اطلاعات درگاه:

جهت دریافت درگاه می بایست درخواست خود را به بانک مورد نظر اعلام فرموده و طبق درخواست، اطلاعات مورد نیاز درگاه را برای بانک ارسال کنید. این اطلاعات به صورت جداگانه در این صفحه قرار داده شده است.

دقت داشته باشید که مراحل درخواست کاملا به عهده شما است و شرکت سپهر قادر به دریافت درگاه برای شما نخواهد بود.    اطلاعات مورد نیاز بانک

2. دانلود “فرم درخواست اتصال” و ارسال برای سپهر:

بعد دریافت اطلاعات درگاه از بانک، کافیست مشخصات درگاه را داخل ” فرم درخواست اتصال”  که روی سربرگ شرکت مهر و امضا شده است برای ما ارسال کنید. دقت بفرمایید که اطلاعات هر بانک ممکن است با هم متفاوت باشند.     اطلاعات مورد نیاز سپهر

 در صورت عدم مغایرت یا هر گونه مشکلی در سریعترین زمان ممکن درگاه راه اندازی خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه پرسش یا نیاز به راهنمایی و ارسال فرم درخواست اتصال، لطفاً از طریق بخش تماس با ما با پشتیبانی رزرواسیون سپهر در ارتباط باشید.

اطلاعات مورد نیاز  سپهر جهت اتصال درگاه بانکی

  • در این بخش تنها درگاه‌های بانکی قابل پیاده‌سازی توسط تیم فنی سپهر نمایش داده شده‌اند.

 

به‌ پرداخت ملت

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال:

  • شماره پایانه
  • نام کاربری
  • رمز عبور
دانلود نمونه فرم درخواست اتصال
تجارت الکترونیک پارسیان

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال:

  • پین کد
دانلود نمونه فرم درخواست اتصال
درگاه صادرات

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال:

  • شماره پایانه
دانلود نمونه فرم درخواست اتصال
درگاه تجارت

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال:

  •  کد پایانه
  • کد پذیرنده
  • رمز عبور
دانلود نمونه فرم درخواست اتصال
درگاه پاسارگاد

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال:

  • شماره ترمینال
  • شماره پذیرنده
  • نام کاربری
  • رمز عبور
دانلود نمونه فرم درخواست اتصال
درگاه سامان

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال:

  •  شماره ترمینال
دانلود نمونه فرم درخواست اتصال

برای فعال‌سازی درگاه‌های زیر در سیستم رزرواسیون سپهر، از مسیر اتوماسیون مالی ← اطلاعات بنیادی ← کد معرفی تفصیل ← بانک‌ها اقدام به تعریف کد تفصیل نمایید و نتیجه را به واحد پشتیبانی اعلام کنید.

در صورت وجود هرگونه پرسش یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با نرم افزار اتوماسیون مالی ، لطفاً از طریق بخش تماس با ما با بخش حسابداری سپهر در ارتباط باشید.

توجه: اگر حساب متصل به درگاه شما متعلق به یکی از بانک‌های ملت، پارسیان، پاسارگاد، سامان، تجارت، صادرات، انصار باشد، تعریف کد تفصیل لازم نیست و این مرحله را انجام ندهید.
درگاه پی پینگ

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال:

  • پین کد
  • کد تفصیل در صورت نیاز

توضیحات بیشتر

دانلود نمونه فرم درخواست اتصال
درگاه ملی

اطلاعات مورد نیاز جهت اتصال: 

  • شماره ترمینال
  • کد پذیرنده
  • کد ترمینال
  • کد تفصیل در صورت نیاز

توضیحات بیشتر

دانلود نمونه فرم درخواست اتصال

اطلاعات مورد نیاز بانک جهت ارائه درگاه

  • آی پی سرور:  این آی پی الزامی است و حتما باید داخل درخواستی که برای بانک ارسال می کنید ثبت شده باشد. این آی پی توسط واحد فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورت عدم ارسال آی پی، درگاه فعال نخواهد شد.

جهت گرفتن آیپی ها، لطفاً از طریق بخش تماس با ما با بخش فروش سپهر در ارتباط باشید.

  • آدرس کال بک: این آدرس همان آدرس سایت آژانس که نرم افزار سپهر در آن نصب شده، می باشد و حتما باید در فرم درخواست درگاه ثبت شود. لطفا دقت بفرمایید که همراه با دامنه اصلی، آدرس www رو هم به آدرس اضافه کنید.

مثال:

myagency.ir
www.myagency.ir

در صورتی که از ساب دامنه ( subdomain ) استفاده می کنید، نیازی به وارد کردن www نیست و فقط آدرس کامل رو ثبت کنید.

مثال:

Sepehr.myagency.ir

در حال حاضر بانک ها بدون آدرس callback راه اندازی نمی شوند.

  • شماره پورت:  در صورتی که بانک نیاز به پورت برای وب سایت ، پایگاه داده یا کال بک داشت، عدد 443 را وارد کنید. اگر نیاز بود که حتما 4 رقم وارد شود، عدد 4443 را وارد کنید.
  • زبان برنامه نویسی:   ASP.Net